Fizetési, szállítási információk
ÁSZF
Bankkártyával történő fizetés menetének és feltételeinek részletes leírása
Webáruházunk részére a Worldline biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a szolgáltató fizetőoldalára – Saferpay -, így a fizetés közvetlenül a szolgáltató által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám ( A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű számsor .)
• Lejárati dátum ( A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám. )
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. ( Egyes Maestro típusú kártyák nem alkalmasak internetes vásárlásra. Kérjük, ebben az esetben forduljon a kártyakibocsátó bankjához! )
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében a Six Payment Services bevezette a 3D Secure, azaz Verified by Visa/MasterCardSecure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a SIX Payment Services, Saferpay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód).
Amennyiben az Ön bankkártyáján aktív a VbV/MSC szolgáltatás, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatainak (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) megadását követően kártyakibocsátó bankja automatikusan átirányítja Önt a megfelelő oldalra, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
Egyéb fizetési módok:
- Banki átutalás: ha a Megrendelő ezt a fizetési módot választja, a termék (ek) ellenértékét, illetve a szállítási díjat, a rendelés teljesítése előtt, átutalás útján kell kiegyenlíteni a webáruházban megadott bankszámlaszámra. Banki átutalásos fizetési mód választása esetén a webáruház részére megszabott teljesítési határidő minden esetben a termékek vételárának és a szállítási díjnak a webáruház bankszámláján történő megjelenését követő munkanapon kezdődik meg.
- Számlatulajdonos: Bácska Vadász Kft.
- MBH Bank: 51100067-10023466
- Raiffeisen Bank: 12065006-01531796-00100001
- Készpénzzel átvételkor: a megrendelő ebben az esetben a termékek átvételekor (a házhozszállítás időpontjában, illetve a termékek személyes átvétele során) köteles kiegyenlíteni a termékek vételárát és a szállítási díjat a terméket házhoz szállító futárszolgálatnak.
Szállítási feltételek:
A raktárkészeleten lévő árut 5 munkanapon belül kézbesítjük, a többit a lehető legrövidebb időn belül kiszállítjuk. Fenntartjuk a kézbesítési határidő meghosszabbításának lehetőségét, előreláthatatlan események előfordulása esetére. Erről a megrendelőnek késedelem nélkül értesítést küldünk. Az áru a megrendeléskor megadott kézbesítési címre lesz kézbesítve. A termékek mellett a megrendelő nevére kiállított ÁFÁs számla is a rendelés elválaszthatatlan részét képezi, melyet a megadott e-mail címre mellékelünk. Az áru tulajdonjoga kizárólag a teljes vételár kifizetése után kerül át a megrendelőre.
A megrendelő az áru átvétele előtt bármikor elállhat a vételi szerződéstől, nem köteles átvenni azt, ill. a még nem használt sértetlen árut 14 napon belül vissza küldheti a mellékelt számlán feltüntetett címre. A vételárat 8 napon belül banki átutalással küldjük vissza.
A nem megfelelő terméket, kérjük ne postai utánvétellel küldjék vissza, nincs módunkban az így küldött csomagokat átvenni!
A visszaküldés költségei a vevőt terhelik.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Megrendelőre terheljük. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismét elindítani.
GLS Házhozszállítás, GLS Csomagautomata, GLS Csomagpont szállítás díja:
A szállítás a GLS futárszolgálat közreműködésével történik, ennek díja 2500 Ft. Kérjük minden esetben figyelmesen töltse ki a megrendelőlapot, ugyanis az ott megadott email címre érkező, a futárszolgálat által küldött levélben lehet a szállítási időpontot módosítani, amennyiben az Önnek nem megfelelő.
MPL Házhozszállítás, MPL Csomagautomata, MPL Posta Pont és MPL Postán maradó szállítás díja:
A szállítás az MPL futárszolgálat közreműködésével történik, ennek díja 2500 Ft. Kérjük minden esetben figyelmesen töltse ki a megrendelőlapot, ugyanis az ott megadott email címre érkező, a futárszolgálat által küldött levélben lehet a szállítási időpontot módosítani, amennyiben az Önnek nem megfelelő.